Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΝΟ- ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΩ-ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΨΩΝΙΣΕΙ

 ΣΕ ΗΛΙΚΑ 3 ΕΤΩΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ 
ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ
Καλεσμένος στην πρωινή εκπομπή του Mega, ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την παιδική του ηλικία, τα πρώτα του βήματα στον χώρο αλλά και την εχθρική συμπεριφορά του στις αρχές. Μάλιστα, για την τελευταία δεν δίστασε να παραδεχθεί πως είχε ψωνιστεί.
«Η εικόνα μου είναι διαστρεβλωμένη 100% αλλά δεν με νοιάζει αυτό», παραδέχθηκε ο Νίνο σε συνέντευξή του,  
προσθέτοντας με κάθε ειλικρίνεια ότι στην αρχή την είχε ψωνίσει.
Παράλληλα, δήλωσε πως οι γονείς του είναι τα είδωλά του, ενώ αποκάλυψε πως σε ηλικία 3 ετών έγραψε ένα τραγούδι για την μητέρα του με τίτλο ίδιο με μία από τις επιτυχίες του.

«Όταν βγήκα από το Fame Story βγήκα κάπως έντονα. Ήμουν 20 χρονών τότε και είχα μια πολύ υπερβολική και γρήγορη αντίδραση σαν να είχα βγάλει 15 δίσκους. 
Έχασα το μυαλό μου αρκετά, πήγα από την άλλη μεριά».

Στα πρώτα του βήματα δεν είχε πάρει με καλό μάτι τους δημοσιογράφους και αποκάλυψε ότι έφτασε στο σημείο να κλωτσήσει κάμερα! «’Ολη μέρα με βρίζανε τα κανάλια και εμένα μου προκάλεσε τρομερή αντίδραση για τους δημοσιογράφους... 
Όταν έβλεπα κάμερα ήθελα να την σπάσω. Δεν ήξερα πως λειτουργεί το σύστημα και έλεγα ότι όλοι φταίτε».

«Τότε δεν άκουγα κανένα», συνέχισε ο Νίνο και παραδέχθηκε πως μαλάκωσε το 2004 εντελώς ξαφνικά: «είχα νοικιάσει σπίτι λίγο μεγάλο για έναν άνθρωπο και, σε μια στιγμή, μου έσκασε. Κοιτάω γύρω μου και λέω «τι δουλειά έχεις εσύ εδώ;» και το ίδιο βράδυ πήγα και έμεινα σε ένα διαμέρισμα», εξιστόρησε, προσθέτοντας πως αυτή η αλλαγή ήρθε από μόνη της, χωρίς να μεσολαβήσει κάποιος άλλος.
 Στα προσωπικά του ο τραγουδιστής δήλωσε απόλυτα δοτικός σε μια σχέση, ενώ χαρακτήρισε ως είδωλά του τους γονείς του. Μάλιστα, στην ηλικία των 3 ετών έγραψε για την μητέρα του ένα τραγουδάκι με τίτλο «Όλος Ο Κόσμος Είσαι Εσύ», όπως ακριβώς λέγεται και ένα από τα κομμάτια που έβγαλε ως επαγγελματίας τραγουδιστής.

πηγη:star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου