Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΣΗ- ''ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΠΡΟΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΘΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ''

Η ΆΝΝΑ ΒΙΣΣΗ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΣΤΟ «ΒΗΜagazino»
Η μεγάλη τραγουδίστρια μίλησε για τη σχέση της ίδιας με την κόρη της και δήλωσε :  
«Κάποια στιγμή με είχε ανάγκη ως μαμά και όχι σαν φίλη. Το δικό μου παιδί είχε πρόβλημα; Δεν ήθελα να το παραδεχτώ. Έπρεπε όμως να το δω και να το παραδεχτώ και να γίνω δέκα φορές μαμά και όχι μία, και το έκανα. Και την επόμενη φορά με βοήθησε εκείνη σε ένα πρόβλημά μου. Ήταν μαγικό αυτό που συνέβη μεταξύ μας τότε».
Η Άννα Βίσση δέν θα μπορούσε να μην σχολιάσει και το ατυχές γεγονός που τις άδειασαν το σπίτι 
«Ευτυχώς που μου έτυχαν όλες αυτές οι δυσκολίες των τελευταίων χρόνων. Πριν από αυτό είχα μάθει να ζω μέσα σε μια ανούσια χαρά. Δεν πλήρωνα καν διόδια, γιατί με αναγνώριζαν και μου έλεγαν ''πέρνα''. Και ξαφνικά βρέθηκα να μου παίρνουν το σπίτι μου, τα ρούχα μου με μια νταλίκα. Έβλεπα να πετάνε τους σάκους με τα ρούχα μου, μέσα σε ένα φορτηγό και έλεγα στον εαυτό μου: ''Τώρα μάθε από αυτό. Όλα αυτά τα χρόνια, όλα τα έκανες για αυτούς τους μπόγους με τα ρούχα;''. Ήταν άσκηση αυτό για μένα».

Μία μεγάλη star όπως η  Άννα δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει για το πάθος της με την δουλειά της  
«Πέντε λεπτά προτού σταματήσω να δουλεύω θα έχω πεθάνει».
«Πιστέψτε με, δεν το λέω για εντυπωσιασμό, θα έχω πεθάνει γιατί δεν θέλω να πάψω ποτέ να κάνω πράγματα. Όταν δεν κάνω πράγματα, δεν είμαι καλά, δεν είμαι χαρούμενη, νιώθω γριά. Η δουλειά με ενεργοποιεί με έναν τρόπο που είναι ο οργασμός μου».
«Κυρίως έχω ζήσει στερημένη ζωή. Έχω περάσει φάσεις που ήμουν πάρα πολύ πλούσια και φάσεις που ήμουν πάρα πολύ φτωχή. Τώρα είμαι σε μία κατάσταση όπου αυτό που έρχεται στη δουλειά μου είναι άγνωστο αλλά βρίσκομαι σε μία ισορροπία ξανά, αφού έχω πληρώσει όλα τα λάθη των τελευταίων χρόνων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου