Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΝΑ ΠΡΕΛΕΒΙΤΣ-''ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ''10 ΜΕ 1'' ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ''

 Η Άννα Πρέλοβιτς το μοντέλο-δημοσιογράφος που έχει πάρει τις τελευταίες ημέρες την θέση της στον καναπέ του ''10 με 1'' δίνει μια αποκλειστική συνέντευξη 
στο yupi για την εμφάνισή της στο πρωινό.
Αλήθεια, πως προέκυψε η συμμετοχή σου στο «10-1 Μαζί»;
Από το καλοκαίρι συζητούσα με τον ANT1. Eίχα κάνει γενικά δοκιμαστικά για να με δουν οι υπεύθυνοι του σταθμού, αλλά λόγω υποχρεώσεών μου με τον διαγωνισμό Μις Υφήλιος, δεν μπορούσα τότε να αναλάβω κάτι. Τώρα όμως η πρόταση του Σπύρου και του Γιώργου  ήρθε τη σωστή στιγμή.
Πάντως η άφιξή σου σχολιάστηκε ως τονωτική ένεση για την εκπομπή.
Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μου δίνεται μια τεράστια ευκαιρία. Όσοι σχολίασαν την είσοδο μου στην εκπομπή, ως τονωτική ένεση, πιστεύω ότι το έκαναν για να δημιουργήσουν θέμα. Εξάλλου η Νανά Παλαιτσάκη, η Ανθή Βούλγαρη και η Ντόρα Κουτροκόη, οι τρεις κυρίες της ομάδας είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους. Και επιπλέον ο Σπύρος και ο Γιώργος είναι πολύ καλοί δημοσιογράφοι και είναι τιμή μου που συνεργάζομαι μαζί τους και θα μπορώ να μάθω πράγματα απο αυτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου