Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ: ''ΔΕΧΤΗΚΑ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ''

 ΕΧΩ ΓΑΙΔΟΥΡΙΝΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ 
ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΟΥ
Το μοντέλο-παρουσιάστρια, αποκαλύπτει ότι της έχει γίνει μείωση μισθού τρείς φορές αυτό το χρόνο, ενώ δηλώνει ότι έχει γαϊδουρινή υπομονή:
«Με ενοχλεί η πίεση και η αδικία. Αν μου τα κάνεις αυτά, μπορεί να μην με ξαναδείς. Αυτή είναι η αχίλλειος πτέρνα μου».
  Ζώντας μια ευτυχισμένη συζυγική ζωή, η Βίκυ Καγιά αποκαλύπτει σε συνέντευξη της στο περιοδικό Glam ότι το δώρο που έχει ζητήσει από τον Νίκο για τις γιορτές είναι «μια κασμιρένια γκρι ρόμπα για το σπίτι».Ωστόσο, η ίδια δεν ξέρει τι δώρο να πάρει στο σύζυγο της καθώς όπως λέει «Ο Νίκος είναι πολύ δύσκολος άνθρωπος, γι΄αυτό και έχει να πέσει πολύ ψάξιμο!»

Γυρνώντας το χρόνο πίσω, θυμάται ότι δεν υπήρξε ρομαντική πρόταση γάμου: «Αυτά είναι για γέλια. Δεν είναι για εμένα τα γονατίσματα και τα δαχτυλίδια. Τον Νίκο τον αγαπάω. Μια μέρα λοιπόν, κάτσαμε και συζητήσαμε και είπαμε ότι ήρθε ή ώρα να κάνουμε οικογένεια. Είμαστε απλοί άνθρωποι εμείς».
πηγη:star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου