Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ΔΩΡΟΘΕΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ - ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ

Προτιμώ να φτιάχνω πρωινό στα παιδιά και να προσέχω 
τα σκυλιά παρά κάποιον άντρα.
Σήμερα, Τετάρτη, η συνάντηση των δύο γυναικών έγινε πραγματικότητα. Λίγα λεπτά μετά τις 11, στο στούντιο μπήκε η Δωροθέα φορώντας ένα λεοπάρ strapless φόρεμα, μια μαύρη ζακέτα και έχοντας τα μαλλιά της πιασμένα σε έναν χαλαρό κότσο.«Ήρθα από την Ιταλία μόνο για σας, εννοείται. Χθες ήρθα και σήμερα το βράδυ ξαναφεύγω. Είδα λίγο τους γονείς και την αδερφή μου» ήταν οι πρώτες της κουβέντες.

Πώς είναι ο ιδανικός άντρας για τη Δωροθέα; 
«Με τον άντρα με τον οποίο έκανα παιδιά με τράβαγε το ότι ήθελα να 'ναι μπαμπάς των παιδιών μου. Κάποιες φορές δυο άνθρωποι συναντιούνται για να κάνουν παιδιά και όχι για να είναι για πάντα μαζί. Είναι δώρο τα παιδιά. Δεν υπάρχει νόμος γενικά. Με άλλον θέλεις να έχεις κοινά ενδιαφέροντα και να μιλάτε ώρες και με άλλον κάτι άλλο. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο».

Τέλος, η Δωροθέα αναφέρθηκε στο γάμο της με τον ολλανδικής καταγωγής Γουάρντ Σρέγκεχοϊρντ, που κράτησε 7 χρόνια. «Και με τον άντρα μου δεν μέναμε πάντα μαζί. Ταξίδευε ο ένας και ο άλλος και αυτό βοήθησε στο να κρατήσει ο γάμος τόσα χρόνια. Γενικά προτιμώ να φτιάχνω πρωινό στα παιδιά και να προσέχω τα σκυλιά παρά κάποιον άντρα. Ακόμα και τις περιόδους που θέλω πολύ κάποιον, όταν θέλω εγώ πρέπει να εξαφανίζεται (γέλια)».

Πώς την αντιμετωπίζουν στην Ιταλία;
  «Πάντα με ρωτούσαν αν είμαι πιο Ιταλίδα απ’ ό,τι Ελληνίδα. Στην Ιταλία είμαι “η Ελληνίδα” και εδώ στην Ελλάδα είμαι “η Ιταλίδα”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου