Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ- ''ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ SEX''

Ο Νίκος Μουρατίδης εμφανίστηκε σε βραδινό talk show και έφερε στο φως άκρως αποκαλυπτικές λεπτομέρειες
της προσωπικής του ζωής.
Μιλώντας, λοιπόν, με τον Πέτρο Κωστόπουλο για το sex, ο κριτής του X-Factor αποκάλυψε: «Δεν μου λείπει καθόλου το sex. 
Καλύπτω τις ανάγκες μου με σχέσεις της μίας βραδιάς
Στο Nitro, με ρώτησαν από τι θέλω να πεθάνω και εγώ απάντησα από overdose από sex. Θα ήθελα να έχω μία σχέση, αλλά δεν το κατάφερα. Καλύπτω τις ανάγκες μου όμως με σχέσεις της μίας βραδιάς. Αυτό που με γεμίζει όμως περισσότερο από το sex είναι το φλερτ. Γενικά, όταν βλέπω πως κάτι μ’ αρέσει, δεν κολλάω, στέλνω ποτό και πάω και μιλάω».

Από την κουβέντα δεν θα μπορούσε να λείπει, όμως, και ο Γιώργος Θεοφάνους, για τον οποίο ο Νίκος Μουρατίδης δήλωσε: «Όταν λείπω, λέει διάφορα ο Θεοφάνους, όταν με έχει μπροστά του, κάνει την κότα. Συνεχίζει να έχει αυτό το δήθεν αιχμηρό ύφος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου