Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ - ''ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΚΟΥΝΕΛΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΣΚΥΛΟ''

Η διάσημη τραγουδίστρια Πέγκυ Ζήνα βρέθηκε σήμερα στο πλατό της Φαίης και του Γιώργου και μίλησε για το κουνελάκι της το Λευτέρη την συνεργασία της με τον Δ.Μητροπάνο τον γάμο της αλλά και την επιθυμία της να γίνει μητέρα.

Για το κουνέλι της:
«Κουνέλι δεν τρώω, ο Γιώργος έτρωγε μέχρι να μας κάνει δώρο ο Νίκος Βέρτης το κουνέλι μας πριν από 6,5 χρόνια. Όταν ακούω να τρώνε κουνέλι, σκέφτομαι πως είναι σαν να τρώνε το σκύλο τους. (...) Το κουνέλι μου είναι σαν παιδί μου. Δεν το έχω κλεισμένο μέσα στο κλουβάκι του, το έχω ελεύθερο μέσα στο σπίτι».
Για τον Δημήτρη Μητροπάνο:
«Είναι τιμή μου να δουλεύω στο πλάι αυτού του μύθου, του Δ.Μητροπάνου. Είναι άνδρας παλιάς κοπής, με μπέσα. Η πρόταση για τη συνεργασία ήρθε όταν είχα αποφασίσει να κάτσω για λίγο απέξω και να ξεκουραστώ. Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει, και γι' αυτό με πήρε εκείνη την περίοδο τηλέφωνο ο Δημήτρης Μητροπάνος. Όταν σέβεσαι λοιπόν την καριέρα σου και αυτόν τον άνθρωπο, δεν κλοτσάς αυτή την ευκαιρία. Την άρπαξα από τα μαλλιά και αισθάνομαι πως έχω κάνει 10 χρόνια μαθημάτων μέσα στις 2 σεζόν που είμαι στο πλευρό του».

Για τον σύζυγό της: 
«Αν δεν ήμασταν πολύ ερωτευμένοι δεν θα ήμασταν 14 χρόνια με τον Γιώργο. Η απόδειξη του έρωτά μας είναι πως περνάμε πολύ όμορφα όταν είμαστε οι δύο μας. Είμαστε ευχάριστοι και στην παρέα και απολαμβάνουμε να είμαστε με κόσμο, αλλά και όταν μένουμε στο σπίτι περνάμε επίσης πολύ όμορφα. (...) Δεν είμαστε πολύ του έξω. Από τις 10 φορές τις 8 που θα βγω θα είναι από υποχρέωση».

Για το αν θέλει ένα παιδί
«Είμαι έτοιμη να γίνω μαμά τον τελευταίο χρόνο. Αν υποθέσoυμε πως υπάρχει το υποτιθέμενο καμπανάκι, το σκέφτομαι πιο γλυκά. Ακόμα όμως και να μην το σκεφτόμουν, δεν γίνεται γιατί δεν με ρωτάει μόνο η μαμά και η πεθερά αλλά όλη η Ελλάδα. Όταν δεν προκαλείς η πιο ανώδυνη ερώτηση είναι «Πότε θα παντρευτείς» και αμέσως μετά «Πότε θα κάνεις ένα παιδί.


ΣΧΟΛΙΟ:''συμβουλή''- Μπορείς να μαζέψεις του κουνελιού σου τα κακάκια μέσα από το σπίτι αφού μας λες ότι το έχεις και ελεύθερο να τα ανακατεύεις με χώμα και έτσι θα έχεις μία τέλεια κοπριά για τα λουλούδια σου την Άνοιξη. Δεν στα είπαν αυτά στο mega ολόκληρη εκπομπή με κηπουρούς έχουνε. Τώρα που η οικονομική κρίση έχει βαρέσει κόκκινο πρόσεξε τον Λευτεράκη σου μην ξεπορτίσει γιατί θα γίνει ένα ωραιότατο στιφάδο και ας φαντάζεσαι εσύ σκύλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου