Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ΕΜΗ ΛΙΒΑΝΙΟΥ - ''ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ''

Στα 36 μου χρόνια σίγουρα δεν έχω φτιαχτεί και έχω ανάγκη για δουλειά.
«10 με 1 Μαζί» η Έμη Λιβανίου βρισκόταν καλεσμένη του Γιώργου και του Σπύρου και μίλησε για τους δύο μεγάλους σταθμούς στην καριέρα της τον Τέρενς Κουίκ και τον Σταμάτη Μαλέλη.

ΕΜΗ ΛΙΒΑΝΙΟΥ :  «Στα 36 μου χρόνια σίγουρα δεν έχω φτιαχτεί και έχω ανάγκη για δουλειά. Ήθελα μετά το Star και τα σόου στον Alpha να κάνω τη μετάβαση στην ενημέρωση. Δεν σας κρύβω πως είχα πρόταση από την ΕΡΤ αλλά σκεφτόμουν όλο αυτό με τις συμβάσεις. Δεν ήξερα αν σε 3 μήνες θα 'χω δουλειά. Έτσι αποδέχτηκα την πρόταση του Blue Sky για δελτίο ειδήσεων κάθε απόγευμα».
Η 'Εμη Λιβανίου απάντησε στο αν θα έκανε πρωινή εκπομπή: 
«Δεν θα σου έλεγα πως δεν θα το κάνω, δεν ξέρω και τι επιλογές θα έχουμε όλοι μας. 
Βεβαίως, και προτιμώ την ενημέρωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου