Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ- ''ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ''

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ
 Στο Down Town έδωσε συνέντευξη ο παρουσιαστής Νίκος Μουτσινάς και μίλησε για την σχέση που έχει με τον πατέρα του και για τα συναισθήματα τα οποία έχει για αυτόν.
Ο παρουσιαστής δεν δίστασε να μιλήσει για τα προσωπικά του ανάμεσα σε αυτόν και τον πατέρα του και δήλωσε ότι:  
 Η σχέση μου με τον πατέρα μου είναι μια σχέση φυσιολογική. 
Μιλάω με τον μπαμπά μου αλλά δεν έχουμε 
την καθημερινή επαφή.  
Δεν θα μπορούσα άλλωστε. Γιατί αυτό χτίζεται. Και από τις δυο πλευρές.
Ήταν κάτι που ούτε εγώ κυνήγησα ούτε εκείνος”
Ο Νίκος συνέχισε να μιλάει για τον πατέρα του στο περιοδικό και για της σχέσεις αγάπης εξηγώντας με σκληρό τρόπο ότι: 
Είναι πολύ σημαντικό αυτό το συναίσθημα, 
για να το δίνω δεξιά και αριστερά.  
Δεν είμαι σίγουρος αν τον αγαπάω;. Για να αγαπήσεις κάποιον πρέπει να τον γνωρίσεις πάρα πολύ καλά και να ξέρεις τι αγαπάς απ' αυτόν.”
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου