Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΑΝΤΑΜ ΧΟΥΣΕΙΝ- ΣΟΚ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ MEDIA

Ο λόγος για την  Παρισούλα Λάμψος η οποία διατηρούσε 30 χρόνια σχέση με τον ιρακινό ηγέτη.  

Σάλος προκλήθηκε στα media όταν παραδέχθηκε ότι όντως είχε ερωτική σχέση  με τον Σαντάμ Χουσέϊν. Τώρα αποκαλύπτει άγνωστες λεπτομέρειες της ζωής της με τον άνθρωπο που συνήθιζαν να αποκαλούν ''σφαγέα της Βαγδάτης''. ''Εγώ ήμουν 16 χρόνων κοριτσάκι και αυτός ολόκληρος άνδρας.
Το 2001 η Παρισούλα Λάμψος, η «σταχτοπούτα της Βαγδάτης» όπως την αποκαλούν, με τη βοήθεια των Ηνωμένων Πολιτειών δραπετεύει. Αρχικά για την Ταϊλάνδη και έπειτα για τη Σουηδία, όπου ζει μέχρι σήμερα. Πριν από λίγο καιρό έβγαλε το βιβλίο «Η ζωή μου με τον Σαντάμ», το οποίο βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία δέκα χωρών.

Ακολουθεί μέρος της συνέντευξης που έδωσε στο Πρώτο Θέμα:

Πώς αισθανθήκατε αλήθεια, όταν πληροφορηθήκατε ότι εκτέλεσαν τον Σαντάμ Χουσεϊν;
Γνώριζα ότι θα γίνει. Έπρεπε να γίνει. Όταν όμως είδα τις εικόνες από την εκτέλεση, έπαθα καρδιακή προσβολή και με μετέφεραν στο νοσοκομείο. Το να βλέπεις έναν τόσο δυνατό άνθρωπο να είναι τρομαγμένος και υπερβολικά αδύναμος, είναι το λιγότερο σοκαριστικό.

Την εποχή της σχέσης σας μαζί του είχατε την αίσθηση ότι είστε η ερωμένη ενός πανίσχυρου ανθρώπου;
Φυσικά το ένιωθα και φυσικά το γνώριζα κάθε στιγμή της ζωής μου! Στην εφηβεία μου το σθένος του μου προκαλούσε ενθουσιασμό. Με τα χρόνια ο Σαντάμ έγινε αιμοσταγής  και όλοι στο Ιράκ τον φοβόντουσαν. Όπως και εγώ. Δεν συμφωνώ με την ιδιότητα της ερωμένης που μου προσδίδεται. Ο Σαντάμ πάντα είχε έναν ατελείωτο αριθμό γυναικών μόνο για το κρεβάτι του-όπως και οι γιοί του. Η σχέση μου μαζί του ήταν μακρόχρονη και πιο περίπλοκη από εκείνη της ερωμένης.

Υπήρξαν ωστόσο και στιγμές ευτυχίας κοντά του;
Σίγουρα. Ήμουν μόλις 16 ετών όταν τον γνώρισα και ήταν ο πρώτος μου έρωτας. 
Τον αγαπήσατε ποτέ;
Μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί του όταν τον πρωτογνώρισα. Ωστόσο η αγάπη  μεταξύ ενηλίκων είναι κάτι πολύ διαφορετικό, δεν συμφωνείτε; Δεν αγάπησα τον Σαντάμ. Ένιωσα πάθος,φόβο, επιθυμία, κάποιες φορές ήμουν σαν την αδερφή του, τη φίλη του, τη μητέρα του. Όμως αγάπη ένιωσα για τον άντρα μου. Όταν ο Σαντάμ με ανάγκασε να τον αφήσω, έγινα ένας πεθαμένος άνθρωπος συναισθηματικά. Στη συνέχεια αγάπησα τα παιδιά μου και κανέναν άλλον.
Πότε μιλήσατε για τελευταία φορά;
Δεν του ξαναμίλησα από τη στιγμή που αποφάσισα ότι ο χρόνος μου μαζί του τελείωνε. Πίστευα ότι θα με σκότωνε και γι' αυτό πήρα την απόφαση να αποδράσω.

Η CIA έπαιξε ρόλο στην απόδραση σας;
Σχεδίασα τα πάντα μόνη μου, αλλά αποδείχθηκε ότι η INC και η CIA προσπαθούσαν να με βρουν. Είχαν δώσει χρήματα για να με βγάλουν από το Ιράκ. Πέρασε πολύς καιρός μέχρι να το μάθω. Μέχρι τότε νόμιζα ότι ήμουν απολύτως μόνη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου