Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΙΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ''ΝΗΣΙ''

         ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΙΝΑΣ :  << Ο κόσμος ρουφάει την πρώτη ελπίδα που του δίνεις>>



Ο Στέλιος Μάινας σε συνεντευξή του στον Γιώργο Λιάγκα μίλησε για ''ΤΟ ΝΗΣΙ''. Οπως είναι γνωστό ο ηθοποιός εδώ και αρκετούς μήνες μένει στην Κρήτη για τις ανάγκες των γυρισμάτων της σειράς. Ο ηθοποιός δήλωσε οτι  «Η ζωή μας εδώ δεν έχει κάτι το συγκλονιστικό, αλλά, επειδή είχα συνηθίσει στην Αθήνα, η ζωή στη φύση δημιουργεί αμέσως άλλη ποιότητα ζωής».

Το ''ΝΗΣΙ'' στα μέχρι τώρα επεισόδια σημειώνει μια τεράστια επιτυχία με τους τηλεθεατές να περιμένουν αγωνιωδώς το κάθε επεισόδιο.Ο Σ.Μάινας μιλά για την δική του αγωνία «Το πρώτο επεισόδιο ήθελα να το δω μόνος μου, γιατί είχα αγωνία» (..) «Δεν βλέπω υλικό όταν γίνεται το γύρισμα, οπότε έχω μεγάλη αγωνία. Πάντως, μετά το δεύτερο επεισόδιο, που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, μου αρέσει να έχω και φίλους μου μαζί να το βλέπουμε».

Για την τεράστια επιτυχία που χτυπάει κόκκινο κάθε Δευτέρα βράδυ ο κ.Μάινας είπε χαρακτηριστικά 

«Είναι ασύλληπτη, επιστημονικής φαντασίας, η ανταπόκριση του κόσμου. Αλλά αυτό κάτι σημαίνει. Ότι ο κόσμος μπούχτισε, δεν αντέχει άλλο και μόλις δει την ποιότητα φωνάζει, αδημονεί να την εισπράξει. Ο κόσμος γενικότερα ζητά μια ελπίδα στη ζωή του. Ύστερα από αυτά τα οικονομικά μέτρα και όλη αυτή την πίεση, την πρώτη ελπίδα που του δίνεις, τη ρουφάει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου