Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑΚΗ- ''ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ''

 ''ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ''

Η Κατερίνα  Γκαγκάκη στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Psychologies» μίλησε για τις ανασφάλειες  της και για την χρόνια ψυχανάλυση που έχει κάνει ώστε να τις ξεπεράσει.
Η κριτής του X-Factor είπε: «Όσον αφορά στην αυτοπεποίθηση, προσωπικά δεν την έχω συναντήσει στη ζωή μου ποτέ. Θεωρώ ότι είμαι απελπιστικά ανασφαλής» (...) «Έχω κάνει πολλά χρόνια ψυχανάλυση γι' αυτό. Υποψιάζομαι ότι έχω βοηθηθεί, αλλιώς θα συνέχιζα να είμαι κρυμμένη κάτω από το τραπέζι όταν έχουμε πολύ κόσμο στο σπίτι, όπως έκανα όταν ήμουν παιδί»
Η Κατερίνα Γκαγκάκη δεν δίστασε να μιλήσει για την μοναξιά λέγοντας τα εξής:
«Δεν τη φοβάμαι, αλλά φοβάμαι ότι δεν την κατανοώ. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να δω τις πραγματικές της διαστάσεις γιατί μ' αρέσει να είμαι μόνη μου ένα σαββατοκύριακο όταν όλη την εβδομάδα έχω δει 100 άτομα. Το επιζητώ. Αλλά όταν η μοναξιά σου είναι τρεις εβδομάδες διακοπών το καλοκαίρι ή παραμονή Πρωτοχρονιάς -κάτι που έχω κάνει- τότε τα πράγματα αρχίζουν να είναι περίεργα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου