Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΕΜΕΙΝΑ ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΑ 16 ΜΟΥ


Καλεσμένη σήμερα στη Τατιάνα Στεφανίδου η γνωστή τραγουδίστρια Πάολα μίλησε για τη ζωή της.

Από μικρή μας αποκάλυψε η οικογένεια της Πάολα ότι φαινόταν το ταλέντο της στο τραγούδι. Με μαμά και μπαμπά τραγουδιστές η Πάολα δεν θα μπορούσε να μην κολλήσει το <<μικρόβιο>> της μουσικής.
Η Πάολα μίλησε για το σημαντικότερο γεγονός της ζωής της το παιδί της. Αποκαλύπτει πως έμεινε έγκυος στα 16 της χρόνια. Η οικογένεια της ξαφνιάστηκε στο άκουσμα μιας τέτοιας είδησης αφού είχαν φανταστεί αλλιώς το μέλλον της μικρής τους κόρης. Ο πατέρας της όταν άκουσε για την εγκυμοσύνη είπε ''καλως να έρθει''.
Σε ερώτηση της Τατιάνας για το πως είναι η σχέση της με τον άντρα της η Πάολα απάντησε: ''Είμαι φίλη με τον άντρα μου με στηρίζει'' (..) ''είμαι ακόμα ερωτευμένη με τον άντρα μου'' (..)''δεν ζηλεύει που βγαίνω στις πίστες και ο κόσμος με αποθεώνει''.
 Η Πάολα  χόρεψε με τον πατέρα της στο πλατό και του αφιέρωσε και ένα κομμάτι.
Η τραγουδίστρια θα εμφανίζεται στο ''Βοτανικό'' μαζί με τον Γ.Μαζωνάκη και τους Vegas.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου