Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

BRITNEY SPEARS ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ FANS

Αυτή την εποχή διανύεις ένα break από την καριέρα σου που επέλεξες να κάνεις μετά το δίσκο Circus και την Circus Tour! Πως είναι η ζωή σου τώρα?
Αυτή την εποχή περνάω χρόνο με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να βρεις κάποια ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής! Αυτή η στιγμή, είναι για την οικογένειά μου! Φυσικά, έρχεται νέα μουσική, αλλά προχωράω αργά ώστε να βρω το σωστό ρυθμό αλλά και το σωστό ήχο που θέλω για αυτόν τον δίσκο!
Πως ήταν η εμπειρία συμμετοχής σου στο Glee ?
Ήταν πραγματικά πολύ Cool! Το Show το έχω παρακολουθήσει και μου αρέσει πολύ να το βλέπω, οπότε ήταν μια τέλεια εμπειρία για εμένα! Όλοι στο Cast ήταν πραγματικά γλυκύτατοι και το να παίζω στο Glee, ήταν τόσο διασκεδαστικό για εμένα!
Θα σου άρεσε κάποια στιγμή να παρουσιάσεις κάποιο τηλεοπτικό Show ή κάποια βραβεία?
Θα το ήθελα πολύ! Το έχω κάνει όταν παρουσίασα ένα Αμερικάνικο Show, το Saturday Night Live για μια φορά! Αυτό συνέβη βέβαια αρκετά παλιά, αλλά μου άρεσε πολύ! Ήταν τόσο διασκεδαστικό!
Αν δεν ήσουν τραγουδίστρια, τι θα ήσουν?
Μάλλον ακόμα θα το προσπαθούσα!
Έχοντας ήδη μια επιτυχημένη καριέρα 11 ετών, ποιο θεωρείς ότι είναι το μυστικό κλειδί σου?
Από το ξεκίνημά μου, είχα γύρω μου κοντινούς φίλους και οικογένεια που πάντα με κρατούσαν προσγειωμένη! Στο χώρο του θεάματος, αυτό είναι πολύ σημαντικό! Αν αφήσεις την δημοσιότητα να μπει μέσα σου, τότε θα χάσεις τον εαυτό σου!
Είσαι ίσως το πιο πολύκυνηγημένο πρόσωπο από τους Paparazzi! Πως το αντιμετωπίζεις αυτό και πόσο το αφήνεις να σε επηρεάσει στη ζωή σου?
Ζω με τους Paparazzi για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που συνήθως δε το σκέφτομαι καν! Όταν κάποιος με ρωτάει για αυτό, τότε είναι που αρχίζω να το σκέφτομαι.. Συνήθως όμως όχι!
Έχεις βρεθεί στο προσκήνιο από όταν ήσουν 16 χρονών.. Πόσο εύκολο είναι να ζεις με την δημοσιότητα από τα 16 σου και κατά πόσο είναι δυνατό να κρατήσεις  μια ισορροπία?
Πρέπει να κρατήσω μια ισορροπία για να παραμείνω υγιής! Δεν αφήνω κανέναν να με αλλάξει και δεν διαβάζω το τι γράφει ο τύπος! Αυτός είναι ο τρόπος που το αντιμετωπίζω!
Λεφτά, Επιτυχία, Δόξα και Ευτυχία.. Είναι αυτές οι λέξεις συνώνυμες κι αν όχι, τι σε κάνει ευτυχισμένη?
Δεν πιστεύω ότι αυτές οι λέξεις συνδέονται μεταξύ τους! Εάν κλείσεις μια πόρτα, τότε μια άλλη ανοίγει! Πιστεύω ότι η πραγματική ευτυχία δεν είναι μια μόνιμη κατάσταση, είναι απλά στιγμές στην ζωή όπου έχεις εξάρσεις χαράς, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μένει για την υπόλοιπη ζωή σου!
Εάν ένα 16χρονο κορίτσι που θέλει να γίνει τραγουδίστρια, έρθει σε εσένα και σου ζητήσει την συμβουλή σου.. Τι θα της έλεγες?
Λογικά θα της έλεγα να περιμένει λίγο.. Ξεκίνησα τόσο νέα και έχασα  πολύ σημαντικά συγκεκριμένα πράγματα. Επίσης, νομίζω ότι δεν είσαι αρκετά μεγάλος για να παίρνεις τέτοιες αποφάσεις όταν είσαι 16. Αλλά εάν είναι κάτι που πραγματικά θέλεις να κάνεις και αυτό είναι το πάθος σου, τότε το πιο σημαντικό πράγμα είναι να πιστέψεις στον εαυτό σου και να τον προκαλείς!
Εάν τα παιδιά σου , σου έλεγαν ότι θέλουν να ασχοληθούν με την Show Business, τι θα τους έλεγες?
Θα τους έλεγα να περιμένουν μέχρι να μεγαλώσουν! Στην τελική όμως, τα παιδιά κάνουν αυτό που θέλουν να κάνουν και δεν θα μπορούσα να τους σταματήσω αν αυτό πραγματικά ήθελαν! Εγώ όμως θα τους συμβούλευα να μην το κάνουν!
Ποιο είναι το πιο σπουδαίο πράγμα της μητρότητας? Πως σου αρέσει να περνάς την μέρα σου με τους γιους σου?
Αγαπώ να είμαι μητέρα! Τα παιδιά μου είναι πραγματικά το κέντρο του κόσμου μου και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μπορείς να αγαπήσεις κάποιον μέχρι να κάνεις παιδιά! Μου αρέσει να είμαι δημιουργική μαζί τους και να ζωγραφίζουμε και να χορεύουμε! Λατρεύουν να χορεύουν!
Γιατί δεν έχεις έρθει ακόμα στην Ελλάδα? Θα ήθελες να μας επισκεφτείς?
Πραγματικά δεν ξέρω γιατί! Πάντα ήθελα να έρθω εκεί! Έχω δει φωτογραφίες και είναι τόσο όμορφα!! Θα έρθω σίγουρα μια μέρα!
Τι έχεις ακούσει για την Ελλάδα?
Έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα για την νυχτερινή ζωή της Ελλάδας και ότι είναι η τέλεια χώρα για διακοπές! Έχω επίσης ακούσει ότι οι Έλληνες άνδρες μένουν με τους γονείς τους μέχρι να γίνουν 30!! Τέλος, ξέρω και την λέξη m@l@k@s!
Ξέρεις κάποιον Έλληνα καλλιτέχνη ή και κάποιο Ελληνικό τραγούδι?
Ξέρω την Καλομοίρα, τον Sakis, την Έλενα Παπαρίζου και τη Νάντια Μπουλέ! Από τραγούδια αγαπώ το Secret Combination της Καλομοίρας!
Όταν βρίσκεσαι σε περιοδεία, ποιες είναι οι .. «απαιτήσεις» σου?
Δεν ζητάω πολλά..! Συνήθως μπουκάλια με νερό και μερικές φορές φαγητό!

Εάν έπρεπε να διαλέξεις μια χαρακτηριστική Britney στιγμή από την καριέρα σου ( Σχολή καθολικού σχολείου, Κόκκινη ολόσωμη φόρμα, Video Clip του Toxic, το φιλί με την Madonna κλπ ), ποια θα διάλεγες?
Νομίζω το φιλί με την Madonna γιατί πάντα ήταν για εμένα μια από τις μεγαλύτερες πηγές έμπνευσης και το να είμαι στη σκηνή μαζί της, ήταν ήδη σπουδαία υπόθεση για εμένα! Οπότε ναι, θα διάλεγα αυτό!
Ποια είναι η ερώτηση που σου κάνουν συνήθως και έχεις βαρεθεί να απαντάς?
Για το φιλί με την Madonna, haha!


Περιέγραψε μου μια τυπική σου μέρα..
Οι μέρες μου είναι τόσο διαφορετικές μεταξύ τους και αυτό εξαρτάται από το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι! Αν για παράδειγμα δουλεύω για ένα album, περνάω πάρα πολύ χρόνο στο Studio. Πραγματικά εξαρτάται από το τι κάνω!
Πως είναι ο «Τέλειος Άντρας» για εσένα?
Η εμφάνιση δεν είναι τόσο σημαντική για εμένα! Μου αρέσουν οι έξυπνοι άντρες που δεν φοβούνται να πουν την γνώμη τους.. Επίσης συνήθως μου αρέσουν οι μεγαλύτεροι άντρες!
Ονόμασέ μου ένα τυπικό Britney τραγούδι που να σε χαρακτηρίζει!
Overprotected!
Ποιο είναι το αγαπημένο τραγούδι από τα Albums σου? Και ποιο είναι αυτό που σου αρέσει να παρουσιάζεις live?
Μου αρέσει το Toxic. Είναι ένα διασκεδαστικό τραγούδι που μπορείς να παρουσιάσεις ωραία Onstage και είμαι πραγματικά περήφανη για αυτό το τραγούδι!
Τι σε κάνει να γελάς?
Αστείοι άνθρωποι, το South Park και το να βλέπω τις Auditions του American Idol! Με κάνουν να γελάω τόσο πολύ!
Ποια είναι η αγαπημένη σου περίοδος του χρόνου?
Τα Χριστούγεννα! Αγαπώ το πνεύμα των Χριστουγέννων και  μου αρέσει τόσο που μαζευόμαστε με την οικογένειά μου και τρώμε καλό φαγητό περνώντας ποιοτικό χρόνο μαζί!
Ποια είναι η αγαπημένη σου πόλη?
Το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη!
Μοιράσου μαζί μας ένα από τα πιο τρελά και αστεία περιστατικά του να είσαι η Britney Spears..
Μια φορά ήμουν σε ένα κατάστημα καλλυντικών. Εκεί έτυχε να στέκομαι δίπλα από μια τεράστια χάρτινη αφίσα που απεικόνιζε εμένα να κάνω promo στο άρωμά μου , το Fantasy! Τότε, ένα μικρό κορίτσι και η μαμά της πέρασαν από δίπλα και το κορίτσι με έδειξε και είπε στην μαμά της: Μαμά… Γιατί έχουν δύο από αυτές τις αφίσες?! Αυτό ήταν ξεκαρδιστικό!!
Μαγειρεύεις? Από αυτά που φτιάχνεις, ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό?
Μου αρέσει η μαγειρική! Το αγαπημένο από αυτά που μαγειρεύω είναι τα Λαζάνια και τα Pancakes!
Ποιο είναι το δικό σου iTunes Top 5?
Greatest Love Of All – Whitney Houston
Me And Bobby McGee – Janis Joplin
Kiss – Prince
Celebration – Madonna
Man In The Mirror – Michael Jackson


Αποκλειστική Συνέντευξη για το tralala.gr στην Θωμαή Καραθάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου