Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Η Βάνα Μπάρμπα στην εκπομπή «10 με 1 Μαζί» μίλησε για την κόρη της , για της γυναίκες σήμερα αλλά και για το ατυχές συμβάν στην πρωινή εκπομπή του ''Megga''.

Για την κόρη της: «Η Φαίδρα είναι 8,5 ετών. Δεν θέλω να γίνει αντράκι.  Είναι ό,τι ωραιότερο έχω κάνει στη ζωή μου. Καμία καριέρα και κανένας έρωτας δεν μπορεί να συγκριθεί. Την έχω εκθέσει τη μικρή στην τηλεόραση και τα περιοδικά. Στον κόσμο πλέον το μόνο που έχω να πω είναι η δουλειά μου και το πιο μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, η κόρη μου. (...) Δεν θα ήθελα το παιδί μου να κάνει τη δουλειά μου, θα ήταν αρρώστια γιατί δεν υπάρχει σταθερότητα. (...) Έκανα μεγάλο λάθος. Πρέπει το ανδρικό πρότυπο στο παιδί να είναι εκεί. Δεν θα το έκανα ποτέ ξανά αυτό και το λέω και στις γυναίκες που μου το σχολιάζουν. Ήταν μεγάλο λάθος που μεγάλωσα μόνη μου την κόρη μου. (...) Προτεραιότητά μου για τη Φαίδρα ήταν και είναι να χαμογελάει και να είναι καλά. Δεν έβαλα σε πρώτο πλάνο τη μόρφωση. Θέλω η μικρή να μην εγκλωβιστεί μέσα στη δική μου εικόνα».

 Για τις γυναίκες στις μέρες μας: «Μετά το Millennium έχουν χαθεί οι ρόλοι, αυτό συζητάμε και στην παράσταση. Οι γυναίκες ευθύνονται γι' αυτήν την κατάσταση. Ο άνδρας έχει χάσει το ρόλο του και η γυναίκα έχει πάρει τη θέση του. Ύστερα από πολλά χρόνια καταπίεσης, οι γυναίκες βγήκαν στην αντεπίθεση και χάσαμε την μπάλα. Εγώ πάντα σήκωνα το λάβαρο της ανεξαρτησίας. Τελικά ήταν λάθος. Όλες οι γυναίκες που κάνανε το ίδιο, κατάλαβαν πως ήταν ένα μεγάλο λάθος. Μείναμε μόνες, κάναμε μόνες μία οικογένεια και ζούμε μέσα στην απέραντη μοναξιά».
Η Βάνα Μπάρμπα μαζί με τον Σπύρο Χαριτάτο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης άφηναν καυστικά υπονοούμενα σχετικά με τη θορυβώδη αποχώρησή της από το «Πρωινό Mou». Στην αρχή της κουβέντας η Βάνα Μπάρμπα είπε: «Δεν θέλω να καταχραστώ το χρόνο σας» ενώ λίγο αργότερα ο Χαριτάτος είπε στο κοντρόλ, απ' όπου προφανώς τον πίεζαν για να κλείσει το θέμα: «Σε παρακαλώ μη μου λες για το χρόνο, κάνω μία κουβέντα με τη Βάνα και θέλω να έχω όσο χρόνο χρειάζεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου