Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Η ''ΚΟΥΚΛΑ'' ΛΙΝΑ ΣΑΚΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ''ΕΓΩ''

H Λίνα Σακά μιλάει στο ''ΕΓΩ'' και αποκαλύπτει πράγματα για τον μεγάλο έρωτα της αλλά και για της φήμες που θέλουν τις πρωταγωνίστριες στις κούκλες να είναι στα μαχαίρια.

Για τις «Κούκλες»: «Πρόκειται για ένα σενάριο τόσο πραγματικό και γήινο, που από την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε. Στις «Κούκλες», έχουμε πραγματικούς και καθημερινούς χαρακτήρες που αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη εποχή. Από την άλλη, το θέμα των σχέσεων που πραγματεύεται είναι ένα θέμα της εποχής μας.
Για τον μεγάλο έρωτα: «Tον έχω νιώσει και θεωρώ πως είμαι πολύ ευλογημένη σ’ αυτό το κομμάτι. Δεν πιστεύω αυτό που λένε αρκετοί, ότι ο μεγάλος έρωτας έρχεται μόνο μία φορά στη ζωή μας. Αλίμονο! Όποιος το λέει αυτό υποτιμά την ανθρώπινη φύση και δεν δίνει ευκαιρία στους ανθρώπους. Πιστεύω πως ο έρωτας μπορεί να έρθει στη ζωή μας πάρα πολλές φορές, και είναι άδικο να λέμε πως μόνο μία φορά ζούμε το μεγάλο έρωτα. Ανά πάσα στιγμή μπορείς να τον ζήσεις.
Για τις φήμες που ακούγονται για τσακωμούς ανάμεσα στις πρωταγωνίστριες: «Αυτά που έχουν γραφτεί, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και είναι βλακείες! Είμαστε πολύ αγαπημένοι όλοι μεταξύ μας, κι εγώ, τόσα χρόνια στο χώρο, δεν έχω δώσει ποτέ το δικαίωμα να σχολιαστώ ως αυτή που τσακώνεται στο γύρισμα.»
Για τον εαυτό της και τις επιλογές της: «Κατ’ αρχάς, είμαι ευχαριστημένη γιατί κάποια από τα όνειρά μου τα έχω κάνει πραγματικότητα. Η δουλειά που κάνω μου έδωσε τη δυνατότητα να ζω μια καλή ποιότητα ζωής και σε οικονομικό επίπεδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου