Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ- ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ

 ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό «Madame Figaro» και μίλησε ανοιχτά για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ που ήταν μπλεγμένος αλλά και για την Ευγενία Μανωλίδου που δεν την συμπαθούσε.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Η μεγαλύτερη αλητεία που έχει κάνει;
«Έχω κάνει πολλά που δεν τολμώ να πω. Για να αντέξεις αυτή την ταχύτητα, δύσκολα μπορείς να ξεφύγεις από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά, κι εγώ τα έκανα και τα δύο. Το θέμα είναι όμως ότι βγήκα από αυτό, όπως βγαίνει πολύς κόσμος. Στα 40 μου έχω βάλει τα πράγματα στη θέση τους και η ζωή μου πάει μια χαρά».
 Κατάφερε να απεξαρτηθεί;
«Έπειτα από αρκετά χρόνια, ύστερα από πολύ κόπο και έχοντας μετρήσει πολλές απώλειες σε ανθρώπινες ζωές φίλων. Όταν βγαίνεις από αυτό, είναι σαν να ξαναζείς από την αρχή. Γιατί βλέπεις τα πιο απλά πράγματα, αυτά που οι άλλοι θεωρούν δεδομένα, με άλλο μάτι».
  
Είχε ενδοιασμούς όταν έμαθε ότι θα το παρουσιάζει η Ευγενεία Μανωλίδου;
«Όταν μου το ανακοίνωσαν, το έχω πει και στην ίδια μάλιστα, είπα “Ρε παιδιά, είναι δυνατόν;”. Ήμουν μαλάκας όμως. Έκανα αυτό που δεν θέλω να μου κάνουν: να κρίνω χωρίς να γνωρίζω. Γιατί η Ευγενία είναι φοβερός άνθρωπος. Το εννοώ. Είναι πολυμηχάνημα, πολύ καλή στη δουλειά της, στρατιώτης, πάντα εκεί, χωρίς να διαμαρτύρεται ή να κακολογεί. Θα σου δώσει συμβουλή, θα σου προσφέρει το καμαρίνι της για να κάνεις συνέντευξη, θα φέρει φρούτα να φάμε, θα δουλέψει με τα δικά μας ωράρια που είναι περίεργα. Και όλα αυτά χωρίς να έχει υποχρέωση να τα κάνει. Θα μπορούσε να το παίζει ντίβα και να μας κάνει να τρέχουμε. Αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Δεν ανακατεύεται και δεν φέρνει την προσωπική της ζωή στο πλατό. Λυπάμαι που είχα σκεφτεί έτσι. Βέβαια κι εκείνη μου είπε ότι όταν με είδε της φάνηκα λίγο περίεργος, οπότε μάλλον ήταν αμοιβαία τα αισθήματα. Αλλά είναι φοβερό που αλλάξαμε γνώμη ο ένας για τον άλλον. Και αν έχω μάθει κάτι απ’ αυτό που ζω τώρα, είναι ότι απ’ όσα λέγονται πρέπει να πιστεύεις το 1 με 2%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου