Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Η ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΙΤΗΣ ΣΤΟ ''GREEK IDOL''

Η Έλλη Κοκκίνου στον καφέ με την Ελένη Μενεγάκη μίλησε για το ''Greek idol''

Για το πώς μου έγινε η πρόταση στο ''Greek idol'' εξηγεί η Έλλη Κοκκίνου: «Με πήρε τηλέφωνο ο Πέτρος Κωστόπουλος για να μου προτείνει να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή του "Greek idol''. Έπειτα από αρκετή ώρα συζήτησης, του είπα πως πρέπει να το σκεφτώ και να το κουβεντιάσω με πολύ κόσμο. Ο Φοίβος  ήταν ουδέτερος αλλά μου είπε πως ως εταιρία θα με στηρίξει, θα είναι δίπλα μου. Προβληματίστηκα πάρα πολύ, μου είναι δύσκολο να κρίνω, αλλά τελικά δεν θα κρίνω, θα αξιολογώ. Ελπίζω να πάει καλά».

Πώς αισθανόταν η Έλλη όταν πέρναγε τις δικές της ακροάσεις: «Έχω περάσει από ακροάσεις, με ένα πιάνο και μόνο τη φωνή μου. Το άγχος, η ταχυκαρδία, το ότι ιδρώνεις και τρέμει η φωνή σου και τα χέρια σου δεν μπορεί να τα καταλάβει κάποιος αν δεν το έχει περάσει. Μάλιστα μπροστά σε μία κριτική επιτροπή, χωρίς κάποιο μουσικό όργανο ή ένα μικρόφωνο είναι ακόμα πιο σκληρή η κατάσταση. Ξέρω πόσο πονάει η απόρριψη από κάτι τέτοιο».


Για την Δέσποινα Βανδή και της συναυλίες που έκαναν μαζί δήλωσε ότι: 
«Ο κόσμος αγάπησε αυτή τη συνεργασία. Η πρόταση ήρθε από την ίδια τη Δέσποινα. Εγώ είχα προγραμματισμένες κάποιες καλοκαιρινές εμφανίσεις, εκείνη είχε οργανώσει κάποιες άλλες και μία μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου λέει να τις μπλέξουμε και να εμφανιζόμαστε μαζί. Περάσαμε ένα καταπληκτικό καλοκαίρι, ταξιδέψαμε με όλα τα μέσα, πολλές φορές ήμασταν άυπνες — φάγαμε, ήπιαμε και θα ήθελα ειλικρινά να το ξανακάνω».


Για τη συνεργασία με τον Βασίλη Καρρά: «Η συνεργασία μου με τον Βασίλη είχε κλείσει 5 μήνες πριν ξεκινήσουμε τις πρόβες. Είναι το αγόρι μου, τον αγαπάω και του το λέω και πάνω στην πίστα. Σίγουρα θα κατέβουμε και στην Αθήνα με το συγκεκριμένο σχήμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου