Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΗΛΙΑΣ ΨΙΝΑΚΗΣ-''Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι και εύκολο και τζάμπα''

 
«Σιγά μην παραιτηθώ! Τι είμαι, κότα;» 

o Ηλίας Ψηνάκης στις αυτοδιοικητικές εκλογές τις 7ης Νοεμβρίου κατάφερε να βγει στην παράταξη του κ.Κακλαμάνη πρώτος σε ψήφους συγκεντρώνοντας  εννιά χιλιάδες σταυρούς, τους περισσότερους από τους υπόλοιπους υποψηφίους όλων των συνδυασμών για το δήμο της Αθήνας.
 Ο Ηλίας απαντάει μέσο του περιοδικού ''Down Town'' για όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες.

-Από το βράδυ της Κυριακής, αλλά και την επόμενη μέρα, ακούγονται διάφο­ρα για σένα. Αισθάνεσαι ότι έχεις κάποια προσωπική ευθύνη για την ήττα του Νι­κήτα Κακλαμάνη στις αυτοδιοικητικές εκλογές;
Από τα ανεπίσημα στοιχεία που έχω στα χέρια μου, προκύπτει ότι πήρα χιλιάδες ψήφους, σε ποσοστό 15% όσων ψήφισαν το συνδυασμό του κυρίου Κακλαμάνη. Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που φέρνει χιλιάδες ψήφους να ευθύνεται για την ήττα;

-Ωστόσο, έχει ειπωθεί ότι «ήσουν ελα­φρύς για το ψηφοδέλτιο του Νικήτα Κακλαμάνη», ότι «ο κόσμος προτίμησε τον Τομπάζη από τον Ψινάκη», αλλά και –προς υποστήριξή σου– ότι «γιατί να μην είναι ικανός ο Ψινάκης; Επειδή έχει αποκλίνουσα ερωτική συμπεριφορά;». Πώς τα σχολιάζεις όλα αυτά;
 Η αρχή μου είναι να μην απαντάω ποτέ σε δημοσιεύματα. Υπάρχουν άνθρωποι που με γουστάρουν και άνθρωποι που δεν με γουστάρουν. Το να πετάει ο καθένας την παπαριά του είναι και εύκολο και τζάμπα και αναξιοπρεπές. Έχω δώσει το δικαί­ωμα σε οποιονδήποτε να λέει ό,τι θέλει πίσω από την πλάτη μου – και ανώνυμα και επώνυμα. Όποιος, όμως, έχει κάτι να μου πει και είναι μάγκας να έρθει να το πει μπροστά μου. Σας υπενθυμίζω ότι μπλέ­χτηκα σ’ αυτή την περιπέτεια όχι για να γίνω πλούσιος ή διάσημος, αλλά γιατί μου ανετέθη συγκεκριμένος ρόλος: να βοη­θήσω την πόλη μου και κατ’ επέκταση τη χώρα μου. Σε έναν τομέα που ίσως να μην είμαι απαραίτητα ο καλύτερος, αλλά σί­γουρα είναι οι άλλοι χειρότεροι. Ως προς την «αποκλίνουσα ερωτική συμπεριφο­ρά», εκτός του ότι τη θεωρώ τελείως αδι­άκριτη –για να μην πω προσβλητική– ως ερώτηση, πρέπει να ξέρετε ότι για να το έχει πει κάποιος σίγουρα θα μιλάει από προσωπική εμπειρία. (γελάει) Και να έχε­τε υπόψη σας ότι στην τρίτη ηλικία αυτά τα σενάρια δεν παίζουν. Αν με ρωτούσατε είκοσι χρόνια πριν, μπορεί και να σας απα­ντούσα όπως θα σας έπρεπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου