Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ: ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΩ ΠΑΙΔΙ

Στον Πέτρο Κοστόπουλο μίλησε η Ναταλία Γερμανού για το  παιδί που θέλει να υιοθετήσει.

Η Ναταλία Γερμανού δήλωσε πως : «Επειδή τα χρόνια περνάνε και από βιολογικής πλευράς στενεύουν τα όρια, να μιλήσω ειλικρινά, πιστεύω πως δεν είναι όλες οι γυναίκες για να γίνουν μάνες. Είμαι πεπεισμένη πως δεν θα κάνω δικό μου βιολογικό παιδί, θα υϊοθετήσω όμως. Ήδη έχω αρχίσει να το προχωράω και νομικά»

Για την Βίκυ Χατζηβασιλείου και την παρεξήγηση που είχαν οι δύο κυρίες η Ναταλία είπε «Εγώ γενικά σκέφτομαι φωναχτά. Η απορία που είχα για την εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου ήταν απλή, σκέφτηκα πως είναι δυνατόν να αλλάξει ένα κανάλι την ημέρα μίας εκπομπής επειδή κάποιοι τηλεθεατές πήραν τηλέφωνο; Αν είναι έτσι, σκέφτηκα, να βάλω 10 φίλους μου να πάρουν τηλέφωνο και να μου αλλάξουν την εκπομπή από Κυριακή να την βάλουν Σάββατο».
  
Δέν θα ήταν λογικό ο αποκαλυπτικός Πέτρος που γδύνει με τις ερωτήσεις του τους καλεσμένους του να μη της έκανε την ερώτηση για τους άνδρες της ζωής της που είχαν, σε σχέση με αυτήν μεγάλη διαφορά ηληκίας. Η Ναταλία απάντησε: «Το ότι θεωρούμε «τεκνατζού» είναι η μεγαλύτερη αδικία που έχει γίνει εις βάρος μου. Οι άνδρες μίας ηλικίας 40+ προτιμούν τις πιτσιρίκες, οι νεαροί άνδρες λοιπόν προτιμούν γυναίκες της δικής μου ηλικίας γιατί περιμένουν πως κάποια στην δική μου ηλικία δεν υπάρχει περίπτωση να τους πιέσει για γάμο ή παιδιά. Δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση σε κάποια ηλικία. Τυχαίνει. Μακάρι να μου τύχει μία σχέση μ’ έναν ώριμο άνδρα. Και προς Θεού, όχι άλλους ανερχόμενους καλλιτέχνες».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου