Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ- ΕΦΕΡΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ GOLDEN HALL-ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

H Έλενα Παπαρίζου άναψε το ψηλότερο Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Αθήνας στο Golden Hall... «φέρνοντας» έτσι πιο κοντά τα Χριστούγεννα.
Τραγούδησε παλιές και νέες επιτυχίες της, ενώ την παράσταση έκλεψαν τα πυροτεχνήματα που έκλεισαν την όμορφη βραδιά... Όσο για τα παιδιά που βρέθηκαν εκεί, την αγκάλιαζαν και της ζητούσαν αυτόγραφα. 
H Έλενα Παπαριζου δήλωσε
''Ένιωσα πάρα πολύ όμορφα. Τα παιδιά ήταν πολύ συγκινημένα με ρωτούσαν αν είμαι αληθινή κι εγώ τους έλεγα ''αν με τσιμπήσεις θα δεις ότι πονάω κιόλας''. Επίσης μου έκαναν πολλές σφιχτές αγκαλιές και μου έδωσαν ωραίες ευχές. Για μένα τα Χριστούγεννα είναι μια δύσκολη γιορτή, γιατί έχασα τον πατέρα μου αλλά η ζωή συνεχίζεται και τα παιδάκια θέλουν τη δύναμη από εμάς που ζούμε και όχι από αυτούς που έχουν φύγει. Εύχομαι το 2011 να είναι μια μοναδική χρονιά για όλους μας''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου