Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΝΕΝΤΗΣ-ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1

Ο όμιλος ΑΝΤ1 γνωστοποίησε σήμερα την παραίτηση του Γιώργου Λεβέντη από τη θέση του γενικού διευθυντή.
Για να αξιοποιήσει μια νέα διεθνή επαγγελματική ευκαιρία ο κ.Λεβέντης αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρία, για να αναλάβει καθήκοντα σε μία νέα σημαντική θέση διεθνούς εμβέλειας. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο Γιώργος ανανέωσε και επανατοποθέτησε με επιτυχία το brand του ΑΝΤ1 TV και συγχρόνως έκανε τις πρώτες απαραίτητες κινήσεις για τη μείωση του λειτουργικού κόστους του καναλιού.
Τη θέση του Γενικού Διευθυντή του ΑΝΤ1 θα αναλάβει ο Alexander Holland, παράλληλα με τα καθήκοντά του ως Chief Operating Officer του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ

 Ο Γ.Λεβέντης δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια απέκτησα τεράστια γνώση χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο Όμιλος ΑΝΤ1 να διευθύνω ένα από τα κορυφαία ελληνικά τηλεοπτικά δίκτυα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον κ. Μίνω Κυριακού και τον κ. Θοδωρή Κυριακού για την πίστη τους σ’ εμένα. Έχουμε μια σχέση με πολύ ισχυρή χημεία και όπως συνέβη στο παρελθόν, έτσι και τώρα φεύγω με τις ευχές τους ελπίζοντας ότι θα υπάρχει πάντα μια ανοιχτή πόρτα για μένα. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω με μια εξαιρετική ομάδα στελεχών και προσωπικού, γεγονός που με έκανε να αγαπήσω ακόμα περισσότερο τη δουλειά μου στον ΑΝΤ1 TV. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί άνθρωποι και επαγγελματίες και εκτιμώ την υποστήριξη που μου παρείχαν όλο αυτό το διάστημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου