Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

O ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΠΑΜΠΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΖΈΝΗ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
Η μεγάλη ημέρα έφτασε για το Χρήστο Δάντη και τη σύντροφό του Τζένη.
Χθες, λίγο μετά τα μεσάνυχτα η αγαπημένη του Χρήστου έφερε στον κόσμο τη δεσποινίδα Δάντη.
Και μπορεί ο τραγουδιστής να γίνεται για δεύτερη φορά πατέρας, αλλά η Τζένη ζει τη μεγαλύτερη ευτυχία της ζωής της, αφού έγινε για πρώτη φορά μανούλα. 
Ο Χρήστος Δάντης, ο οποίος ζει σε πελάγη ευτυχίας έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο facebook: 
«Γεια σας! Άνοιξα τα μάτια μου κι αντίκρισα τον Μπαμπά μου Χρήστο και τη Μαμά μου Τζένη στις 1:50 σήμερα 17 Ιανουαρίου!! Το όνομά μου είναι Μαριζέτα!! Ξέρω οτι γεννήθηκα σε δύσκολη εποχή...αλλά εγώ έχω πολλή όρεξη για ζωή,
γέλιο και παιχνίδι». 


Να σας ζήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου