Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ GAY Ο ΣΕΡΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ- ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος έκανε ένα πολύ μεγάλο βήμα και παραδέχτηκε δημοσίως στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ότι είναι gay.

Όταν ο παρουσιαστής ρώτησε τον Φώτη για το ερωτικό κομμάτι της ζωής του τότε αυτός απάντησε: 
''Για την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου δεν ήθελα ποτέ να πω ψέματα. Είχα συντρόφους στο παρελθόν 
πάρα πολύ καλούς''
Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν άργησε να δείξει ότι ξαφνιάστηκε κάνοντας αυτή τη δήλωση και είπε χαρακτηριστικά ''Το πες''
Για τον Φώτη μάλλον αυτή η ερώτηση όπως φάνηκε ήταν μόνο η αρχή αφού στην συνέχεια έδωσε και άλλη διάσταση σε αυτό που ανέφερε λέγοντας ότι:
''Τους αγαπούσα δεν έχω στενοχωρήσει ποτέ κανέναν''
''Η ζωή είναι περίεργη, οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι και πρέπει στη ζωή τους να αποφασίζουν πιο δρόμο θα πάρουν. 
Υπάρχει τίμημα ποιον δρόμο θα ακολουθήσεις. Εγώ αυτό που αντέχω να πληρώσω είναι να τα έχω καλά με τον εαυτό μου.Και ναι είμαι κύριος του εαυτού μου. Να μην έρθει κανένας να  μου πει, πρέπει να κάνεις έτσι γιατί κοινωνικά έτσι πρέπει να είσαι''.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου