Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ: ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΘΕΩΡΟΥΝΕ Σ.Ν.Ο.Μ.Π



Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΟΥΚΛΕΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ  ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ <<Big Fish>>.
 
Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ  ΤΟ SEX SYMBOL ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ T.V ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.
 
 Δημητρα Ματσουκα «Δεν ενοχλούμαι. Ας γίνεται αντικείμενο κουβέντας, αρκεί να μην είμαι μπροστά. Ή αντικείμενο συνέντευξης, αρκεί να μην είμαι εγώ η συνεντευξιαζόμενη. Αντικείμενο φωτογράφησης ή γυρίσματος δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να θαυμάζω τον φωτογράφο ή τον σκηνοθέτη».

Η ΚΟΥΚΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΑ 

«Στον έρωτα πρέπει να σεβόμαστε και να επιθυμούμε τον άλλον. Να διατηρήσουμε την ιδανική εκδοχή του στα μάτια μας. Στον έρωτα δεν επιτρέπονται όλα».



Σύμφωνα με τη Δήμητρα, οι "Κούκλες" είναι μία γυναικεία σειρά την οποί πρέπει να παρακολουθούν και οι άντρες: «Ο σωστός άντρας πρέπει να γνωρίζει το γυναικείο μυαλό και εδώ θα έχει την ευκαιρία να δει τέσσερις διαφορετικούς χαρακτήρες κι όλο αυτό σε μια μόνο σειρά». 

 
Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΝΟΜΠ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΗΣ. 

Χαρακτηριστηκά δηλώνει :
«Μπορεί κάποιοι να με θεωρούν σνομπ. Όπως και κάποιοι άλλοι να πιστεύουν ότι είμαι κορόιδο, μη εξαργυρώνοντας το “χαρτί” μου. Όμως το πιο σημαντικό είναι αυτό που σκέφτομαι εγώ για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου